piątek, 28 września 2012

Sałatka ze szpinakiem i tuńczykiem

Witam Was serdecznie po bardzo, bardzo, bardzo długiej przerwie. Zaznaczam również, że wracam na stałe i bardziej regularnie. Nie zacznę może z grubej rury i z wielką pompą, natomiast powolutku, ze spokojem z pełną witamin sałatką, w sam raz do jesiennego obiadu czy też na kolację.

Na czym polega sałatka? Na połączeniu kilku składników wytrawnych (poza sałatkami owocowymi). Także wzięłam szpinak, tuńczyka i parę rzeczy z lodówki i wyszło mi coś takiego:

Składniki:
300-400g liści świeżego szpinaku
1 puszka tuńczyka w sosie własnym
3 jaja na twardo
1 duża cebula
1 mała puszka kukurydzy
1 duży pomidor
2 łyżki oliwy z oliwek
Przyprawa do sałatek

Szpinak wsypujemy do dużej miski, dodajemy tuńczyka, pokrojoną w talarki  cebulę, kukurydzę, na koniec pomidor i jajka pokrojone w ósemki i delikatnie mieszamy.
Z przyprawy i oliwy robimy dressing, dolewamy do sałatki i ponownie mieszamy.

Przechowujemy w lodówce, wyciągamy min. kwadrans przed podaniem :)

Smacznego i do usłyszenia wkrótce!



12 komentarzy:

  1. tęskniłam i czekałam na kolejny wpis i jest... mój ulubiony smaczny zestaw wszystkiego co zdrowe:) dzięĸi i dobrego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tu u Ciebie pysznie :)

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tuńczyk, szpinak, kukurydza... Przepyszne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te smaki ,szczególnie w sałatce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie,że wróciłaś :) Lubię to Ciebie zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  6. patrzac na salatke mysle sobie... ten tunczyk to juz byc moze ostatnia rybka... lawice tunczykow sa bardzo wyczerpywane na lowiskach swiatowych.
    ciekawe jest to, ze czesto nie wiemy o tym ze pewnie sprawy nie sa wieczne

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten wpis odmienił moje życie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto poczytać takie inspirujące wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy wpis! postaram się wchodzić tutaj częściej

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo cenny artykuł, który otwiera oczy na wiele kwestii. Dziękuję autorowi za tę wspaniałą lekturę. Pozdrawiam z uznaniem!

    Wejdź na naszą stronę główną,
    Dowiedz się, jak to działa,
    Odkryj więcej,
    Dowiedz się więcej o nas

    OdpowiedzUsuń

Co o tym sądzisz? ;)