wtorek, 9 sierpnia 2011

Na dzień dobry słów kilka



Cześć!

Mam na imię Paula i założyłam tego bloga, bo chcę robić to lubię. A lubię sobie dobrze, ale za to ZDROWO zjeść. W ostatnim czasie nauczyłam się kilku ciekawych rzeczy o jedzeniu, a przy okazji i zdrowym stylu życia. Lubię czytać o tym artykuły, czytać przepisy na ciekawe przyrządzenie dań (choć często muszę dodać coś od siebie), oglądać filmiki instruktażowe o fitnessie czy innych ciekawych ćwiczeniach, oglądać programy telewizyjne o odżywianiu.

Podoba mi się taki styl życia, a co najważniejsze- jest on lekki i przyjemny! Idea założenia tego bloga jest taka, aby podzielić się tym z Wami. Nie jestem dietetykiem ani nic w tym stylu, ale myślę, że dla tych osób, które są takim stylem zainteresowane, znajdzie się parę ciekawych wskazówek i porad :)




Tymczasem po tych kilku słowach przywitania mówię "do usłyszenia" i do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co o tym sądzisz? ;)